úterý 25. října 2016

Nevinnost....

Když jsem nalezla na internetu obchod Krásná každý den, velmi mě zaujal. V posledních letech mě daleko více než dřív zajímá to, co jím, co dýchám, z jakého materiálu je vyrobeno mé oblečení, nebo co obsahuje moje kosmetika. Proto jsem se velmi ráda prošla celým tímto obchůdkem, který má velmi příjemně široký sortiment a vybrala si jeden jejich produkt k vyzkoušení.


Zpočátku mi přišlo velmi úsměvné některé dělení produktů v sekci Péče. Nalezla jsem tam Máslo, mléko a dokonce i jogurt :-) Na malou chvíli jsem zapochybovala zda jsem skutečně v „kosmetice“ , ale ta pochybnost byla za malinký okamžik pryč.

Zůstal jen skvělý pocit z širokého výběru přírodních produktů. K recenzi jsem si vybrala produkt z oddělení Péče o tělo - Sprchovou pěnu s názvem Nevinnost. Částečně mě k výběru vedl sympatický název a částečně zvědavost, jak bude vypadat sprchová pěna :-)

Zanedlouho přišel balíček a já jsem jej nedočkavě otevřela. Sklenička s pěnou byla zabalená do přírodních dřevitých vláken, aby se cestou nepoškodila a přebalená jemným papírem, s děkovnou cedulkou na horní straně. Celý balíček krásně voněl levandulí.



Po otevření papíru jsem zažila veliké překvapení, když levandulovou vůni plynule vystřídala vůně samotné pěny. Byl to tak přirozený a nenásilný přechod, že jsem si poznamenala, že to musím v recenzi zmínit.


Obal sprchové pěny je skleněný. Je to veliká nostalgie, protože takovéhle skleničky pamatuji z doby mojí babičky. Z doby, kdy jsem prožívala šťastné dětství. Sklenice se uzavírá kovovou sponou a musím se přiznat, že jí pokaždé zavírám s největší opatrností, protože uzávěr je pevný a vzbuzuje ve mě strach, abych prudším zacvaknutím sklenici nerozbila.


Vůně je velmi svěží, nenápadná, čistá. Dělá skutečně čest svému jménu. A co víc – dlouho vydrží. Často jsem se nesetkala s tím, že vůně vydrží na oblečení (resp. na pyžamu) do druhého dne.  A pokud ano, bylo to jen u drahých značek.

Cituji z popisu u produktu: Sprchové pěny vytváří nepopsatelný a jedinečný požitek při sprchování a promění každodenní koupel na luxusní kouzlo. Sprchové pěny s inovativní konzistencí jsou velmi šetrné k pokožce a přitom účinně odstraní nečistoty z jejího povrchu. Jsou obohaceny o hroznový, kokosový a meruňkový olej, které zabraňují vysoušení a zanechávají pokožku sametově hebkou, jemnou a plnou vitality.


obr.7,8

Pěna se používá k mytí jako běžné sprchové gely. Konzistence pěny je, řekněme, tužší než bych čekala podle názvu. Ze skleničky jde ale nabrat velmi dobře. Velmi dobře se také rozpouští při mytí. Co pro mě bylo celkem překvapivé, bylo zjištění, že při vložení kousku pěny pod horkou tekoucí vodu, vytvoří bohatou pěnu :-)


Po použití jsem měla velmi příjemný pocit. Žádné vysušení, jen příjemná vůně a vláčná pokožka.

Jsem velmi spokojená a už se rozhlížím po obchůdku, který produkt vyzkouším příště.


1 komentář: