středa 31. srpna 2016

Svatební ladění...

Sešlo se mi letos několik příležitostí, tvořit v duchu svatebním. Tvořila jsem nejen svatební přání, ale i svatební oznámení.

                                         

Svatební oznámení v barevné kombinaci bordo - smetanová. Pracovalo se mi na nich moc dobře, protože tahle barevná kombinace je i mou srdeční záležitostí. Mám moc ráda chvíle, kdy si nevěsta sama řekne, jak chce aby její oznámení vypadalo. Ještě raději mám pak chvíle předání :-) Tady se to moc povedlo, budoucí nevěsta měla nedočkavou radost a z oznámení byla nadšená. Byla to jedna z chvil, které mě nabíjejí energií a radostí.  A ženou mě do další práce.


U druhého oznámení jsem vytvořila design, na plotru nařezala, ale téměř celou zakázku si kompletovala velmi kreativní a šikovná nevěsta. S velkým úžasem jsem sledovala, vlastní text oznámení, který si nevěsta složila. Má můj největší obdiv.


A tady už jsou svatební přání. 
Přání s obálkou v přírodním stylu


Pro stejnou nevěstu, v barvách její svatby


A opět přírodní barvy


A zde, velmi konkrétní zadání :-)


Jemná křídla motýlí...


A divoká barevnost


Letos je, zdá se rok svateb :-) Tak hodně štěstí :-))))
A díky za zastavení na mém blogu.
Ilona







Žádné komentáře:

Okomentovat