sobota 14. února 2015

Cardabilities sketch 117

Tak... a je tu můj předposlední inspirační projekt pro Cardabilities. A mám pro vás jednu báječnou zprávu. Do nového Design Teamu Cardabilities se dostala naše skvělá kolegyně Irenka Vohlídková. Moc gratuluji a těším se na její práce.

Tématem mého projektu pro toto kolo je Valentýn. I když sketch žádná srdíčka neobsahuje, tak protože blog vychází v den tohoto svátku, zvolila jsem téma Lásky. Tady je sketch, podle kterého jsem tvořila.


A tady už moje práce. Za zmínku určitě stojí podklad, který jsem vytvořila. Jestli vás zajímá jak, budu ještě chvíli záhadná a budu vás napínat... ale pozvu vás za několik dní na blog Pretty Papers, kde pro vás bude přichystaný návod, jak takovéto pozadí vytvořit. Odkaz na článek doplním, až bude aktuální :-)

I toto kolo má svého sponzora. Jsou jím vyřezávací šablony Dies R Us. Doporučuji prohlédnout jejich stránky, blog a jejich facebookovou stránku. I v tomto kole můžete vyhrát Dárkový kupon v hodnotě 20 dolarů na nákup v obchodě Dies R Up. Všechny podrobností naleznete na blogu Cardabilities.


Loučím se s vámi, přeji krásného Valentýna (pokud jste tomuto svátku naklonění) a přidejte se k nám, Tvoření je super relax.... Díky za vaše zastavení....



1 komentář:

  1. Simply stunning card! The colors are gorgeous and I love your details.

    OdpovědětVymazat