čtvrtek 16. října 2014

Cardabilities, sketch s číslem 109

Karan Gerber, kanadská designérka a autorka předloh pro přáníčka, představila na blogu Cardabilities  (http://cardabilities.blogspot.com - na této adrese jej najdete - bohužel mi nefunguje aktivní odkaz...) nový design team pro další čtyři měsíce. Znovu mám tu čest, být v týmu :-) a mám z toho obrovskou radost.


Děkuji za vaši podporu, za to, že se účastníte challenge na blogu Cardabilities. To je pro mě velikým, hnacím motorem, nabíjející energií a báječnou zpětnou vazbou. Budu se i dál snažit, aby moje projekty byli inspirací :-)

Dnes vám představuji předlohu pro další kolo.


Všechny podrobnosti a inspirační projekty mých kolegyň z týmu najdete na blogu Cardabilities. Určitě na ně mrkněte, jsou opravdu povedené....

A tady je ten můj inspirační. Sáhla jsem po podzimních motivech razítek a doplnila je jednoduchým knoflíkem a kovovou ozdůbkou... Podklad tvoří papír s motivem dřeva.


Zapojíte se? Budeme moc rády....




Děkuji za nakouknutí a přeji Vám krásný den.





3 komentáře:

  1. Pěkné přání. A ještě jednou veliká gratulace!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Ilonko, to jsou nádherné věci. Mně se moic líbí adventní kalendář. Chtěla bych nějaké kalendáře vytvořit pro děti z dětského domova, ale dělat je pro každé, to bych asi nezvládla, i když čas ještě mám. Nevíte, kde bych sehnala nějaký základ, prostě ty krabičky, abych je mohla jen dozdobit, "doadventit!":-))) Jsem důchodkyně, všechno jim dám zdarma a i náplň bude něco stát (vyrábím a sbírám všelijaké blbůstky, které jim chci do toho dát jako dárečky). Ale nemohu nikde sehnat nějaký základní "domeček", který by byl jako odrazový můstek. Sice jsem našla na Fleru od nějaké paní Merkel, ale to je pro mne nedostupné, to finančně nezvládám, ale kalendáře to jsou skutečně nádherné...Prosím a to moc, poraďte mi, kde sehnat základ.
    Děkuji moc.
    Rabasová Alena (rabasova.alena@seznam.cz to je má druhá adresa. Prosím, ozvěte se mi. Děkuji)

    OdpovědětVymazat