čtvrtek 30. října 2014

Cardabilities sketch # 110

Milí přátelé,

s radostí Vám představuji Cardabilities sketch pro další období.  Zde je skica, podle které jsme tentokrát tvořili.


Svůj inspirační projekt jsem vytvořila maličko v duchu posledního Liberce. Na podklad jsem použila scrapbookovou čtvtrku s barevnými puntíky. Na ní jsem nanesla texturovací pastu a po jejím zaschnutí jsem použila akrylové barvy, ladící s barvami puntíků. Ty jsem nechala stékat v nepravidelných cákancích po ploše. Celou plochu jsem po zaschnutí přetřela bílým gessem a na úplný závěr jsem použila zlatavou barvu, která povrchu dodala jemný lesk.


Moc mě těší, že v projektech, které se účastní Cardabilites výzev, nacházím stále častěji Českou a Slovenskou účast. Je to báječný pocit a já vám moc fandím a děkuji.



Přeji vám mnoho úspěchů a dobré nálady při tvoření.
Krásný den, Ilona

1 komentář: