úterý 24. června 2014

Take It Make It Challenge - June!

Už je to stráááášně dlouho, co jsem se zúčastnila nějaké zahraniční challenge. A tak jsem se teď do jedné přihlásila. Vyhlašuje jí blog při časopise Craft Stamper a tento měsíc bylo podmínkou použití techniky, která byla v časopise popsána... je to Bleach Blocking.... O překlad se vzhledem ke své angličtině snad ani nepokusím :-)))) Ale jde o to, že si pomocí distress inkoustů (nebo jiných inkoustů na bázi vody) vytvoříte barevnou plochu, kterou pak "potiskáte" mokrým aplikátorem na nanášení inkoustů, podle vlastní fantazie. Na podkladu vzniknou obdélníkové světlé plochy...Tam, kde jste "tiskli" vodou, se papír "vybělí". Pro získání co nejsvětlejšího papíru se může ještě z mokré plošky voda setřít suchým ubrouskem.

A tady je můj příspěvek :-) Hraje všemi barvami (tak jako skoro všechny moje projekty poslední doby :-) ) Barevné pozadí je kombinováno s černým podkladem, černým tiskem mého oblíbeného Hero Arts razítka a černou svatební siluetou od Wycinanky.


Já jsem krom aplikátoru použila i masku, přes kterou jsem stříkla vodu a plošky pak otřela ubrouskem. A dosušila horkovzdušnou pistolí.


Děkuji, že jste se u mě na chvíli zastavili 
a přeji Vám krásný den :-)

13 komentářů:

  1. I love the way your bleach blocking turned out! Thanks for joining us at the Take It Make It Challenge. ~ Renee xxx

    OdpovědětVymazat
  2. Such a fun card, and the bleach blocking looks fabulous.
    Thank you for joining us at the Craft Stamper Take It, Make It Challenge.
    Dot x

    OdpovědětVymazat
  3. Loving your card Tvorba, great bleach blocking :-)
    So happy you joined us for the Take it Make it Challenge.
    Tracy xxx

    OdpovědětVymazat
  4. Gorgeous background such a lovely colour, thanks for sharing with us at the Take It Make It Challenge. Elizabeth x

    OdpovědětVymazat
  5. Great colours and a gorgeous background. Thanks for joining in with the Craft Stamper TIMI challenge ..... good luck! Linda xx

    OdpovědětVymazat
  6. Your bleach blocking has worked fab, love the card. Thank you for joining us at Craft Stamper this month. xx

    OdpovědětVymazat
  7. Thank you for your sweet words, Ladies... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Love the colours, beautiful! Thank you for playing along with this months challenge over at the Craft Stamper blog! xx

    OdpovědětVymazat
  9. Really great card! Thank you for joining the challenge at Craft Stamper!

    OdpovědětVymazat