neděle 22. června 2014

Muzejní noc 2014

Včerejší večer jsem strávila v Muzeu. Konala se totiž každoroční akce Muzejní noc. Letos již po jedenácté. Muzeum se touto akcí zapojuje nejen do celo-republikového Festivalu muzejních nocí pořádaného Asociací muzeí a galerií ČR, ale také do kampaně Muzea a 20. století – Muzea a Velká válka. Letošní muzejní noc byla na téma: Rok 1914 aneb Kdybych žil před sto lety. 


Pro návštěvníky byl připraven bohatý program. Krom dobových témat, která byla umístěna ve stálých expozicích, bylo jedním z jeho bodů i představení Exponátu roku – Pianoplayeru, který byl v loňském roce zrestaurován a letos na muzejní noci předveden veřejnosti. 
V prostorách celého muzejního komplexu probíhali i nejrůznější dílny a já jsem se letos, se svou dílničkou na výrobu vintage záložek a přání, stala poprvé jednou ze součástí programu. 




Musím po pravdě přiznat, že takový zájem jsem nečekala. Za celý večer jsem neměla čas se zastavit. Pořád jsem měla u stolu plno. Důkazem toho jsou pouhopouhé tři fotografie, které jsem stihla cvaknout během celé akce :-) 



Moc mě těšilo, že se návštěvníkům dílna líbila. Někteří se dokonce vrátili a dali si druhé tvořivé kolo :-) A tady jsou tři z mnoha záložek, které během večera vznikly. Ta první je dílem malého klučiny, věřili by jste tomu ?... byl to velký šikula. 




Byl to bezvadně strávený večer a já všem kdo se zastavili a tvořili u mého stolečku moc děkuji, za skvělou pozitivní energii, kterou jsem si po skončení celé akce odnášela domů…. 

3 komentáře:

  1. No to je úžasné, Ilonko!!! Gratuluji k takovému úspěchu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuju.... bylo bezvadný sledovat jak to tvoření baví děti i dospěláky.... Hrozně jsem si to užila....

      Vymazat
  2. To je skvělé, dokonce i tatínci se zapojili. :-)

    OdpovědětVymazat