neděle 8. června 2014

Dětský den v Zahrádkách

Včera se konal v zámeckém parku v Zahrádkách dětský den. 

Zdroj: www.ceskolipskoinfo.cz





Byl kvůli počasí o týden odložený. Počasí se tuto sobotu povedlo a organizátoři od rána připravovali nejrůznější atrakce pro děti, které přišly ve dvě hodiny odpoledne. 
Celá trasa měla 19 stanovišť, kde na děti čekali nejrůznější pohádkové postavy a zábavné úkoly. 



Moje stanoviště představovali dva stolečky, kde jsem měla rozložená razítka Aladine – mimochodem, moc se líbíla nejen dětem, ale i rodičům…- a neonové inkousty. Děti si vyráběly jednoduchou visačku, kterou si odnesly s sebou domů. Přišlo kolem 150 dětí a musím upřímně říct, že přestože jsem se nezastavila, tak mě to moc bavilo a ráda si takovou akci zase zopakuji. 




Naprosto jsem neměla čas za celou dobu vzít do ruky foťák. Takže mám jedinou fotku od svého stolečku, kterou jsem pořídila dopoledne.... Přišla maminka s holčičkou, nevěděly že akce začíná odpoledne, ale díky laskavosti pořadatelů měly možnost si celou trasu projít, nasbírat razítka a vyměnit je na konci trasy za hračky. 


Dopolední přípravy mi nečekaně zpestřila, svou přítomností,  veverka :-) 




Šmoulí městečko i spousty dalších kulis 
jsou z dílny šikovné mladé výtvarnice Terezky. 






 Děkuji za nakouknutí a přeji krásnou neděli :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat