pátek 11. dubna 2014

Decopatch papíry


Minulou sobotu jsem byla na výstavě kreativity v Dubči. Letos poprvé na stánku firmy Davona, kde jsem ten den měla na starost stůl s workšopem – Polepování kartonových krabiček papíry Decopatch


Doma jsem v duchu nadcházejících velikonoc touto technikou ozdobila polystyrenové vejce. Celá technika je postupem velmi podobná ubrouskové technice. 



Dekorovaný předmět se natře lepidlem (buď speciálním na decoupage, nebo víceúčelovým PVA lepidlem) a postupně se na něj lepí na kousky natrhané papíry Decopatch. Kousky se mírně překrývají a znova se přetřou lepidlem a uhlazují se od středu ke kraji, aby se vyhladili.


Takto se odekoruje celý povrch. Předmět se může dále zdobit. Já jsem dozdobila hotové suché vajíčko dřevěným výřezem kytičky, samolepícím kamínkem a peříčkem kontrastní barvy. Vajíčko jsem umístila na špejli a zapíchnu jej do květníku s osením. 


Kluci mě chvilku pozorovali a chtěli to zkusit taky. Moc je to bavilo. A co mě potěšilo nejvíc i u toho čtyřletého to zafungovalo dokonale. Vydrželi u toho až do konce. A vajíčka vypadají krásně. Hotová vajíčka jsme dozdobili výseky kytiček a kluci je odnesli do školky jako velikonoční dárek pro paní učitelky :-) 






Přeji krásné chvíle při tvoření i vám a vašim dětem a děkuji za nakouknutí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat