středa 19. února 2014

12 Tags of 2014 ( II.)


Tak mám hotovo. Dokončila jsem únorovou visačku podle Tima Holtze. 


Jeho blog s únorovou visačkou naleznete v tomto odkazu. Přestože mi srdíčka a valentýn nedělají problém, tak s touhle valentýnskou visačkou jsem se docela natrápila :-)

Nemám srdíčkovou šablonu. Tak jsem si raznicí vyrazila srdíčka, která jsem nalepila na základ visačky. Celou jsem jí potom potřela gessem. Když gesso zaschlo, tak jsem jí začala barvit. Použila jsem hnědý Dylussions spray a také Distress inkousty. Odstíny Walnut Stain a Black Soot. Srdíčka jsem potom zvýraznila červenou akvarelovou pastelkou, rozmyla vodou a trošku potřela glossy accent.

Tak, základ jsem měla. Teď vymyslet a nahradit :-)  to ostatní. Z toho zbytku, který Tim použil, jsem taky neměla vůbec nic :-) Výsek srdce jsem polepila srdíčkovými lesklými konfetami. Celé jsem to potom zalila glossy accentem.

Líbila se mi technika, kterou Tim použil na černou „tabulku“. Několikrát jsem jí vyzkoušela s různými razítky, sice úspěšně, ale nevypadalo to podle mých představ. Tak jsem naembossovala černou strukturovanou čtvrtku bílým práškem a přetřela bílým inkoustem. Takhle jsem si připravila černý ozdobný výsek a výsek anděla (tady jsem použila Timovu vyřezávací šablonu :-) ) Anděla jsem pak pomocí 3D polštářků přilepila na ozdobný výsek a dávala jsem pozor, abych anděla umístila tak, aby text přesně navazoval.


Pak už jsem jen dozdobila dolní část visačky, stříbrnou bordurou, z té samé bordury jsem vystříhla kousek tak aby tvořil stylizovaný šíp a uvázala mašličku. A je to….. 



Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer :-) 

6 komentářů:

  1. Moc povedená. Líbí se mi ten nápad se srdíčkem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji... dalo mi to zabrat, ale tak..., snad se to povedlo.... :-)

      Vymazat
  2. Ilonko, přímo ohnivá visačka. To bílé písmo na černém podkladě - vypadá skvěle.Sice tam na mne mluvíš mně neznámým jazykem - myslím popis techniky .o) Na valentýna si matně vzpomínám....

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, děkuji za slova pochvaly. Moc mě to těší a ... příště se budu snažit popsat techniku nějakým srozumitelnějším jazykem, někdy se do toho asi moc zamotávám :-)

    OdpovědětVymazat