sobota 5. října 2013

World Cardmaking Day 2013

Na dnešní den připadá mezinárodní den CardMakingu. Slaví se každý rok první sobotu v říjnu. Přestože jsem nemocná a měla bych odpočívat, jako pravá přáníčkářka jsem nevydržela v posteli a oslavila ten dnešní den výrobou přání.

Měla jsem k sobě bezva pomocníky. Moje dva syny a manžela. Tvořili jsme společně podzimní přání s muchomůrkami. Kluky to bavilo, i když neudrží pozornost tak dlouho aby dovedli dílo až do vyladěného konce a tak jsem přání dokončovala už sama. Ale musím říct, že všichni včetně manžela jsme si výrobu maximálně užili a nasmáli jsme se.

Tady je několik fotek z dnešního tvoření :-)



Pak jsem si ještě vymyslela challenge pro sebe - pozvala jsem kluky, aby mi vybrali z mého scrapkrálovství co se jim bude líbit a co jim padne do ruky :-) a já z toho co mi vyberou udělám přáníčko. No, probrali mi to tu pořádně :-) vybrali vyřezávací šablony, kytičky, kamínky,  razítko…. a tohle je výsledek :-)



Dnešní den není jen mezinárodním dnem cardmakingu, ale také světovým dnem učitelů (ten náš, se slaví v březnu) a také má svátek Eliška (ráda vzpomínám na svou babičku, která měla toto krásné jméno)

Takže vám všem kdo tvoříte, přeji krásný přáníčkový den.
Učitelům přeji hodné žáky a studenty
A Eliškám vše nejlepší k jejich dnešnímu svátku.

Díky za nakouknutí a mějte krásný víkend.


2 komentáře:

  1. Ilčo, moc krásné tvoření s dětmi je to radost. s naší Míšou si to taky vždycky užívám.

    OdpovědětVymazat
  2. To byl krásně strávený den s rodinou a výsledky jsou parádní. :-)

    OdpovědětVymazat