úterý 15. října 2013

Kotilionky

Čas od času jsem při svém tvoření zalitovala, že v době kdy jsem chodila do tanečních a vyráběly jsme kotilionky, jsem neměla ty možnosti, které mám díky scrapu a nasysleným zásobám, dneska.

A pak mi minulý týden zavolala kamarádka, že její dcera má mít do tanečních kotilionky a že by mě chtěla požádat, abych pro ní nějaké vyrobila.
Srdíčko mi zaplesalo. Měla jsem obrovskou radost a pocit splněného snu.

Hned jsem začala vymýšlet a kombinovat. Zvažovala jsem několik druhů materiálu, hodně jsem přemýšlela o ozdobách dokonce jsem tam chtěla propašovat i Decoclay hmotu…. :-) Porozhlédla jsem se na internetu, procházela Pinterest... prohlížela dárky od mých milých kolegyň a hledala inspiraci....
Udělala jsem několik variant na ukázku a největší úspěch měl kotilión z organzy se středem zhotoveným z hřebíčku s kamínkem.

Dneska mě děvčata přišla navštívit a já jsem při příjemném povídání kompletovala kotilionky. Organzu jsem měla připravenou - jednotlivé květy jsou vyřezané šablonou Tattered Floral, na hřebíček jsem použila základ ze sady pro výrobu vlastních brads od Papermanie a do jeho středu nalepila buď kamínek, nebo perličku, nebo v jednom případě vypouklou pecičku se zlatými glitry. Ke každé kytičce jsem přidala stužku, barevně ladící ke středu kotilionku a na stužku natiskla pomocí mini razítek s písmenky jméno tanečnice. Zadní část kotilionku je opatřena brožovým můstkem :-)

Byl to skvěle strávený večer a já ještě jednou děkuji Andulce a Petrušce, za to, že jsem si mohla splnit jeden ze svých dávných snů. Díky děvčata.

A tady už jsou hotové kotilionky.










Díky za nakouknutí a přeji krásný večer.

11 komentářů:

  1. No ty jsou nádherné! Dokážu si je představit i na stránce nebo na přání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry vecer, teda to je takova nadhera ... Nelze si u Vas kotilionky objednat? Ja vubec nejsem tvoriva a Vase kotilionky me ucarovaly :-)

      Vymazat
    2. Dobrý den Líbo, na vaši reakci jsem přišla až nyní. Ale jestli je to ještě aktuální, není problém. Můžeme se domluvit. Můžete mi napsat na email: ilonacervinkova@seznam.cz Děkuji.

      Vymazat
  2. Jejda, ty jsou ale krásné - hned jsem vzpomněla na svoje taneční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jájo, já už si ty svoje ani nepamatuju.... a jsem ráda, že jsem si je mohla takhle zopáknout... :-)

      Vymazat
  3. Nádherné, ale od Tebe už ani nic jiného nečekáme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Didi :-) vážím si tvých slov pochvaly :-) Moc....

      Vymazat
  4. To je krása! Já v tanečních žádné kotilionky neměla, to slovo je pro mne novinka! Člověk se pořád učí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Rejko. Pro mě je to slovo známé od dětství (už maminka v tanečních je měla) a byla jsem překvapená, že jsou oblasti, kde kotilionky znají a oblasti, kde o nich nikdy neslyšeli, ale měli jiné tradice, které jsem zas neznala já. Bylo zajímavé sledovat jak to je v které oblasti naší země.... :-)

      Vymazat
    2. Dobré ráno Ilonko, jsem na tom stejně jako Rejka. Znám pouze Kotilion - společenský tanec. Tuším, že snad francouzský. Kotilionek - to je pro mne novinka, ale rozkošná. Krásná žensky působící ozdoba. No a v Tvém provedení, paráda.

      Vymazat