pátek 24. května 2013

Naše dovolená snů...


Před týdnem jsme se vrátili z báječné dovolené. Byli jsme celá rodina i s babičkou v hotelu Melodie ve Františkových Lázních. Je to naše oblíbené lázeňské městečko. Babička ho láskyplně nazývá svým druhým domovem. Jezdí sem, ráda, více než čtvrt století…



Naše dovolená trvala týden, bydleli jsme v  apartmá a měli jsme plnou penzi. Užili jsme si dlouhých procházek, výletili jsme do okolí, navštívili jsme přírodní rezervaci SOOS i Motýli dům, každé dopoledne jsme trávili v Aquaforu, kde je veliký relaxační bazén s vodou teplou 33° C a velikým dětským brouzdalištěm. Na co jsem se hodně těšila, protože jsem věděla, co mě čeká, byla restaurace hotelu. Vynikající kuchyně, skvělý šéfkuchař. Pohádka. Ještě teď vzpomínám na bezkonkurenční zvěřinu.... prostě Dovolená snů.....

S sebou jsem si, jako správná scrapařka, přibalila i Cestovní deník. Speciálně pro tuhle příležitost, jsem si pořídila Sn@p! od Simple strories. Zvolila jsem červenou barvu a dovnitř krom základních stránek ještě sadu 24/seven.


Ještě doma jsem si nazdobila přední stranu. A do baťůžku :-)  jsem si nepřibalila želvičku jako legendární Pepino, ale krom scrapbookových věcí jsem tam měla i tiskárnu na fotky. (Jasně, že jsem byla za exota :-) Ale vášeň je vášeň) Na dovolené jsem pak každý večer vytiskla fotky z daného dne a dopsala k nim nějaké povídání. Schovávala a lepila jsem vstupenky, účty a dokonce jsem na kroužky pověsila i turistické známky z míst, která jsme navštívili...







A při psaní a plnění deníku jsem pochopila, že i já se brzo zařadím mezi ty, kdo dělají Project Life.

A ještě jednu maličkost jsem s sebou vezla. Byla to papírová kabelka pro mojí maminku k nedělnímu svátku. Byla plná čokoládových bonbonků a mamince udělala obrovskou radost.


Krásný den a děkuji za Vaši návštěvu.


2 komentáře:

  1. Ilonko nádhera, určitě jste si to moc užili :-))
    A závislost chápu, já takhle prolepila večery v Itálii a bavilo mě to moc a to až tak, že jsme i muže nalepila a pomáhal mi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To musela být super dovolená. :-) Navíc, když sis domů přivezla hotový Cestovní deník. S tou tiskárnou, to je úlet. :-D
    V SOOSu a v Motýlím domě jsme také byli. Je tam krásně.

    OdpovědětVymazat