neděle 21. dubna 2013

Pro zvířátka...



Před časem jsem slíbila své kamarádce, která otevřela obchod s krmivem pro nejrůznější zvířectvo, že jí jako doplněk sortimentu vytvořím pár přáníček, s motivy zvířat. A tak jsem se do toho tento víkend pustila. Vzniklo několik minipřáníček, visaček a záložek.

Základem záložek je šablona velké visačky od Sizzix a Tima Holtze a razítka jsou z kolekce Horses, Inkadinkado. Vybarveno akvarelovými pastelkami, distress inkousty vykouzlili pozadí. Vzhled jsem dokončila pomocí masek od Studio Calico a The Crafters Workshop.





Na minipřáníčka jsem umístila motivy psů. Razítka jsou z kolekce Dog´s Life, opět od Inkadinkado. Jemně dobarvená akvarelovými pastelkami. A zbytky papírů a výseků z mé "krabičky hrůzy"...





Na visačkách je použito razítko koček od Crafty Individuals a taktéž  dobarvené akvarelovými pastelkami. Dokončeno průchodkami a bavlněným provázkem.



                                        Děkuji za návštěvu a přeji krásný zbytek neděle :-)


2 komentáře:

  1. No tak u mě vedou kočičí visačky a ta celá hnědá se zaooblenými růžky je nádherná!!
    Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Raduško za milou pochvalu. No joooo, to je jasný, že se ti líbí :o))) .... pozdravuj Krispera :-)

      Vymazat