úterý 26. února 2013

Výměna stránek



Na fleru v klubu, kde se pořádají nejrůznější scrapbookové swapy, jsem se přihlásila do výměny stránek.


Poslala jsem své fotky, které jsem chtěla mít na stránce na adresu zadavatelky a ta je přeposlala mé vylosované swappartnerce. Spolu s fotkami jsem poslala pár informací o fotkách a o tom jakou chci stránku.  Pak už jsem čekala, pro koho budu dělat stránku já. Mojí vylosovanou swappartnerkou byla Danuška (Danas). Měla jsem radost, protože Danušku znám trošku víc z diskuzí a tak se mi pro ní tvořilo lépe, než pro člověka, kterého bych vůbec neznala.


A tady je stránka, kterou jsem pro ní vytvořila.



Nakoukněte taky k dalším účastnicím téhle bezva akcičky - k Irisce a k Helence
a na všechny stránečky pěkně pohromadě se můžete juknout tady :-) 


Děkuji za návštěvu a přeji krásný večer :-)

2 komentáře: