neděle 7. října 2012

Nedělní příspěvek...



V posledních dnech, mi nějak nezbývá příliš času na papír, ani na modelování. Ale přece jen, něco málo jsem vytvořila. 
Ozdobila jsem srdcovou, kartonovou krabičku, modelovanými květy z hmoty Deco clay. Vyzkoušela jsem si nový typ květiny – šeřík…




 











Udělala jsem pár dárkových krabiček, které ještě nedoputovaly ke svým novým majitelkám, tak je ještě nebudu prezentovat :-)  A dneska jsem, do obchůdku na Fleru vystavila první dvě, vánoční přáníčka. 


















Děkuji za nakouknutí. Krásný nedělní večer….

8 komentářů:

  1. Neverím že tie kvety sú vymodelované. Nádherné. Ruku by som dala do ohňa že sú živé. Máš šikovné ručičky. Pozdravujem

    OdpovědětVymazat
  2. Kytky jsou článek od článku dokonalejší, moc moc obdivuji... a ten šeřík :-o

    OdpovědětVymazat
  3. Ty květinky jsou prostě dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, Ty jsi neskutečná. Sedím tady s otevřenou pusou a jenom zírám. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :-) Děkuji vám všem za krásná slova pochvaly. Moc mě to těší a až neskutečně mě to nabíjí k další práci. Díky moc... Mšjte krásné dny....

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, já se sem taky chodím jen uchvátit tou krásou . Je to potěšení i se jen podívat a to vím, že ve skutečnosti budou ještě krásnější. Obdivuju tě.

    OdpovědětVymazat
  7. Co může být krásnějšího?
    Ach jo, já chci být taky tak šikovná. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat