pátek 10. srpna 2012

Krabička s hracím strojkem


Moje blízká kamarádka slaví narozeniny. Kulaté. Dlouho jsem přemýšlela o tom, jaký dárek vytvořit. Nejdříve jsem myslela na diář. Jenže ten už ode mě má. A pak mě to napadlo. Udělám krabičku... Kulatou... A uvnitř bude hrací strojek… 

 

Měla jsem kartonovou, kulatou krabičku, jako základ. Ten jsem polepila papíry, z kolekce My Mind´s Eye. Vymyslela jsem si, že krabičku bude zdobit anděl. A s touto částí mého plánu mi pomohla Helge, která mi poslala celou náruč andílků… Ještě jednou moc děkuji :-)…. Andílka jsem vybarvila a umístila ho do záplavy kytiček. 



Boční část víka jsem polepila výsekem vytvořeným pomocí okrajové raznice od Marthy Stewart – Beaded Arcs. Vnitřní část jsem ozdobila papírem vyrobeným pomocí razítka Hero Arts – Classic Tea Flower, stříbrného embossovacího prášku a vybarveného fixami Letraset. 



A pak jsem dovnitř umístila hrací strojek. Ze své staré hrací skříňky jsem zjistila, že je vyrábí Znak Malá Skála. A tak jsem si o ně jednoduše napsala. A neobjednala jsem jen jeden :-) 



Dneska jsem krabičku předala. A mám obrovskou radost, protože se líbila :-)
Děkuji za návštěvu a přeji krásný nastávající víkend :-)

8 komentářů:

  1. Krásná krabička, ale ten papír uvnitř.... prostě nádhera! Mám dotaz... jak se spouští strojek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu, moc mě to těší :-)
      A ke stroječku - spouští se natažením a musí se počkat až dohraje. Hraje, když je krabička otevřená i zavřená :-)
      Místo na zastavení hracího mechanismu, pomocí nějaké zarážky tam sice je, ale zdálo se mi´, že bude složité zarážkou se trefit do správného místa, když je víčko úplně oddělitelné od krabičky. Myslím že to není na závadu, protože i když se mechanismus natáhne hodně, nehraje zas tak dlouho :-)

      Vymazat
  2. Krabičku jsem už okukovala a obdivovala u Didi. Použila jsi krásné papíry. Ani se nedivím, že se líbila. Je to nádherný dárek.

    OdpovědětVymazat
  3. Krabička se mi moc líbí a hrací strojek je příjemný bonus...hned jsem si šla z nostalgie zatočit kličkou u své krabky a poslechnout si pařížského kluka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilon, to je krása, úžasný dárek, který jistě potěšil. Tleskám

    OdpovědětVymazat
  5. Krása!! Tak už se taky chystám strojek objednat! :) Nemáte náhodou ještě nějaký u sebe, prosím? Potřebovala bych nějak zjistit rozměry, nezbývá mi totiž než koupit prvně krabičku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Johanko, děkuji za pochvalu :-) Stroječek už nemám, ale pamatuji si zhruba jeho rozměry - 5 x 5 x 3 cm

      Vymazat
    2. moc děkuji, už je na cestě!! :)

      Vymazat