pondělí 6. srpna 2012

2 v 1 aneb květy pro Melodii


Přiznávám, že první část názvu může být zavádějící. Nebo spíš, lze si pod ním představit mnoho věcí :-) Moje dva v jednom jsou prostě dva příběhy v jednom článku  ;-) 



V květnu letošního roku jsem byla s manželem na prodlouženém víkendu ve Františkových Lázních. Jezdíme tam každoročně,  zregenerovat a nabrat síly. Bydlíme tradičně v hotelu Melodie a plnými doušky užíváme lázeňského života. Chodíme do nedalekého Aquafora,  které se na pár dní stane sředobodem mého vesmíru, protože vodu a plavání prostě miluju. Chodíme na dlouhé procházky, třeba od Milána  na Ameriku, což není zas taková dálka jak by se podle názvů mohlo zdát :-) protože Miláno je (nebo spíš byla) restaurace a Amerika je rozsáhlý rybník kam vás může dovézt třeba i malý mikrovláček.  Ale romantická procházka je lepší :-) Přiznám se, že Aqua je velké lákadlo a můj svět, ale ještě jedno oblíbené místečko mám a celý rok se na něj moc těším, protože vím, co mě čeká. Je jím hotelová restaurace. Majitel hotelu je současně i šéfem kuchyně. A já směle dodávám, že je to kouzelník. A díky delikatesám, které umí vykouzlit se rázem dostanete do pohádky. Jeho francouzská cibulačka, nebo jeho úprava candáta, to jsou gastronomické skvosty díky nimž se návštěva tohoto podniku stane nezapomenutelnou…
A právě v téhle restauraci začíná můj druhý příběh…. Tentokrát už tvořivý. Měla jsem tolik smělosti, že jsem se nabídla, že pro tuto restauraci vytvořím květinové dekorace. A zakázku jsem opravdu dostala. 



Dělala jsem osm květináčků s růžemi a drobnými bílými kytičkami. Snažila jsem se sladit interiér restaurace s květinovou dekorací. Hlavním motivem v restauraci je zlato-modrá barva, růže a ornamenty. Spodní díl – květináček je kartonový obal, potažený modrým papírem vyšší gramáže a zdobený zlatě embossovaným motivem (Fabulous Flourish Hero Arts).  Všechny květiny jsou vyrobené ze samotvrdnoucí polymerové hmoty (Decoclay) a naaranžované v hmotě Oasis pro sušené květiny.



Protože jsem květinové dekorace nepředávala osobně, bohužel nemám žádnou reprezentativnější fotku z restaurace. Ale slibuju, že až tam zas příští rok pojedu, tak sem nějakou použitelnější fotku doplním :-) 



Děkuji za vaši návštěvu a přeji krásný den :-)

3 komentáře:

  1. Ty kytičky fakt vypadají skvostně :o) Snad budu mít možnost někomu nakouknout pod ruku při tvorbě z této hmoty.....

    OdpovědětVymazat
  2. No to je úžasnýýýýýýýýýý!!!!Moc blahopřeji!!Je to nádhera:-)Kytičky jsou luxusní!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, MOC! A samozřejmě bych moc ráda navštívila Melodii :-), kvůli jídlu i výzdobě, obojí vypadá velmi , velmi lákavě :-). Nemáme to až tak daleko, takže...

    OdpovědětVymazat