sobota 24. března 2012

Razítka Hero Arts :-)


Začalo to úplně nenápadně v době, kdy Didi vyhrála lednovou challenge Hero arts. Vyzvala nás, abychom se také zapojily (samá děvčata, proto y).  Baví mě nejrůznější soutěžení, hry a výzvy… a tak jsem se zúčastnila. 
Nejprve to znamenalo, proběhnout regály s HA razítky a nějaké koupit. Už delší čas jsem pokukovala po novinkovém, Newspaper Tulips a tak jsem ho objednala. Když přišlo, nadšeně jsem udělala přáníčko a přihlásila ho do únorové challenge.


A najednou jsem začala koukat i po dalších HA razítcích.... První  z nich, do kterého jsem se přímo zamilovala, je Musical Walk. 


Druhé je razítko kytky (Classic Tea Flower) a na své "viditelnépoužití zatím čeká. Říkám viditelné, protože jsem ho použila pro techniku sametového razítkování, jako podklad. 


A nakonec přání, které  vzniklo jako první  :-)))


A už teď vím, že budu chtít další... :-)))
 
Přeji krásný den a děkuji za nahlédnutí.

 

1 komentář: