neděle 26. února 2012

Vzpomínková...

Když jsem začala se scrapbookem, bylo to pro mě jednoznačně o přáníčkách. Pak jsem začala zkoušet i jiné věci, jako bloky, minialba, srdíčkové dekorace a až úplně na posledním místě to, o čem scrapbook vlastně je – stránky do fotoalba. A myslím, že nebýt toho, že mám doma vzpomínkové rodinné fotky, které jsem se rozhodla věnovat ve vlastnoručně zdobeném albu mému tatínkovi k šedesátinám, ještě dlouho by se mě tato část scrapbookového světa nedotkla :-)

Představím vám jednu ze svých prvních stránek. Použila jsem na ní krásné papíry Kaisercraft a dozdobené průhledné knoflíčky Hero Arts. Stránku jsem věnovala svému čtyřnohému příteli, který mi prosvětloval deset let mého života, než odešel do psího nebe…

Stránku jsem udělala podle únorové předlohy časopisu Scrap365


 Děkuji za nahlédnutí a přeji hezký nedělní den


4 komentáře: