středa 1. února 2012

Přáníčko s neobvyklým efektem

Líbí se mi přání, s neobvyklými efekty. Pár jsem jich už vyzkoušela a jsou pro mě výzvou. Chci zjistit jak to vlastně funguje, podívat se pod povrch… A když se mi to podaří, mám velkou radost.

Nedávno jsem na jednom blogu viděla návod, jak udělat velmi efektní „pop-up“ přání. Při otevření přáníčka, se střed přední strany otočí dovnitř přání. Zaujalo mě, že toto přání je zhotoveno z jednoho kusu papíru. A také to, že přední díl, který se „vtáčí“ dovnitř, je kulatý. A vyzkoušela jsem ho.

Na přáníčko jsem použila žlutý papír s gramáží 135 g/m². Na ozdobení horní části, papír z kolekce DCWV - Lemon Flower, který byl zdobený glitry. Do otočného středu jsem dala razítko koně, od Inkadinkado – Carousel Horse. Podkladový papír pro tisk koně, jsem si připravila tak, že jsem na pracovní podložku otiskla Distress polštářky v barvách - peeled paint a mustard seed. Zastříkla jsem je vodní sprškou z minimisteru a do vzniklé „směsi“  přitiskla připravenou bílou čtvrtku. Nechala jsem ji zaschnout a pak otiskla razítko. Dozdobila jsem už jen saténovou stužkou v olivové barvě a přidala papírovou růži na listu, který jsem ozdobila perličkami.

A tady je výsledek. 




1 komentář:

  1. Líbí se mi barevná paleta, kterou jsi použila, je neobvyklá. Zajímavé přání.

    OdpovědětVymazat