čtvrtek 26. ledna 2012

Led(n)ové přání

Celkem pravidelně se účastním tzv. challenge (výzva), v klubu při báječném obchodě s pomuckami pro scrapbooking a cardmaking – Pretty Papers.  V lednu byla vyhlášena challenge na téma Ledová krása. Podmínkou byli glitry v jakékoli podobě a množství.


Mám ráda zimu a sníh… a navíc během měsíce na tamním blogu přibývali ukázkové projekty na toto téma.  Všechny do jednoho byli kou-zel-né. Propracované do nejmenších detailů, doslova vymazlené. Ráda bych tu krásu nějak zdůraznila, ale nevím jak to popsat. Ten pocit, který ze všech projektů dýchal byl velmi inspirativní.

A tak jsem se pustila do výroby přání. Od Ježíška :-) jsem dostala strojek Big shot a k němu zakoupila šablonu, kterou jsem chodila obdivovat dlouho před Vánoci. Je to elegantní ornament od Tima Holze. Doslova jsem si tu šablonku zamilovala. Vyřízla jsem motiv ze stříbrného emobossovaného papíru, potřela Glossy Accent lepidlem a nanesla stříbrné glitry. A pak na několik dní dala schnout. (Nebyl to účel, aby schla tak dlouho, to jen tak mlžím protože nechci přímo říct, že jsem nevěděla co dál :-) )
Pak mě napadlo, že bych měla vymyslet něco neobvyklého. Netradičního pro tohle roční období. A napadl mě motýl. Jasně, … motýl a kytky. V modré. A bude se to třpytit….. Nápad se tedy dostavil. 
Pomocí kolorovacích  špiček a Disstres inkoustů, jsem vybarvila otisk razítka s motýlem a na konec křídel nalepila miniaturní modré kamínky. „Tykadélka“ jsem motýlkovi udělala ze stříbrného drátku a křídla jsem mu ohnula trochu nahoru, aby tvořila prostorový efekt. 
Na základ přání, jsem otiskla razítko dopisu od Crafty Individuals, pomocí média pro embossing a posypala průhledným embossovacím práškem Stampendous. Pak jsem jej zatavila. Celé přání jsem pak opatinovala opět pomocí modrého Disstres inkoustu.
Na tento základ jsem nalepila svůj předem připravený ornament :-) i ozdobeného motýlka a doplnila papírovými kytičkami a kamínky.
Přání se mi zdálo neúplné. Proto jsem ho doplnila modrým papírem, který jsem zmačkala, znova narovnala, opatinovala bílým a stříbrným inkoustem a prostředek vytrhala tak, aby byl vidět střed s motýlem.
Celek jsem dozdobila uvázanou šifonovou mašličkou v modré barvě opět s glitry. A bylo hotovo. Zbývalo jen vyfotit a poslat.


Poslat nejen do challenge, ale i nové majitelce. V lednu má totiž svátek jedna báječná dáma se zlatým srdcem. Chtěla jsem jí udělat radost. Podle její reakce se mi to podařilo. A já jsem za to moc ráda. Protože, když udělám někomu radost svou prací, mám nesmírnou radost i já sama.


Děkuji za návštěvu a přeji krásný den :-)

1 komentář:

  1. Přáníčko je úžasné, a ve skutečnosti ještě krásnější. Proč to vím? Protože mám tu čest ho vlastnit. :-D

    OdpovědětVymazat